شرایط و ضوابط

ارسال سفارش

شرایط ارسال سفارش در “تهران”

• اگر تا قبل از اتمام ساعت کاری فروشگاه آنلاین نمارایان (در روزهای عادی) سفارش خود را ثبت نمایند (به جزء کالاهایی که از طریق سلر تامین می‌‌شود) و در هنگام ثبت سفارش گزینه “پیک سریع” را انتخاب نمایند، فروشگاه نمارایان خود را موظف می‌داند تا ظرف سه ساعت کاری کالای خریداری شده را به دست سفارش دهنده برساند.
• اگر کالایی در ساعات کاری روز بعد تامین می‌شود ارسال کالا نیز در همان روز بعد صورت خواهد گرفت. (لطفا در این مورد با پشتیبانی چک کنید.)
• به علت حجیم بودن مانیتورها، هزینه ارسال کالاها در شهر تهران بر عهده مشتری خواهد بود.
• در صورت درخواست فاکتور رسمی (خرید سازمانی) تاکید می‌شود تا این موضوع را در هنگام ثبت سفارش با کارشناسان فروش در میان بگذارید.
• کلیه محصولات درج شده در فروشگاه آنلاین نمارایان دارای ضمانت اصالت کالا و همچنین گارانتی اصلی می‌باشند.
• اگر کالای خود را تحویل گرفتید و متوجه مغایرت کالای ارسالی با سفارش ثبت شده خود شدید بدون آن‌که کالا را باز کنید، کالا را با تمام متعلقات همراه آن به انبار فروشگاه آنلاین نمارایان مرجوع کنید و به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
• در حال حاضر امکان “پرداخت درب منزل” وجود ندارد، بنابراین از پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان هزینه کالا به جزء “هزینه پیک” که بر عهده مشتری است خودداری کنید

شرایط ارسال سفارش به استان‌های دیگر

• اگر سفارش شما قبل از ساعت 16 بعدازظهر ثبت شده باشد، ارسال کالا در همان روز یا یک روز پس از ثبت سفارش صورت خواهد گرفت و زمان تحویل آن به مشتری با توجه به مسافت مقصد تا تهران متغییر خواهد بود.
• به علت حجیم بودن مانیتورها، هزینه ارسال کالاها به شهرستان بر عهده مشتری خواهد بود.
• ارسال کالاها به شهرستان از طریق شرکت‌های حمل و نقل کننده تیپاکس، چاپار، کالارسان، ایتوک انجام می‌گیرد. ارسال توسط باربری و اتوبوسرانی با مسئولیت و هزینه مشتری صورت خواهد گرفت.
• در صورت درخواست فاکتور رسمی (خرید سازمانی) تاکید می‌شود تا این موضوع را در هنگام ثبت سفارش با کارشناسان فروش در میان بگذارید.
• اگر کالای خود را تحویل گرفتید و متوجه مغایرت کالای ارسالی با سفارش ثبت شده خود شدید بدون آن‌که کالا را باز کنید، کالا را با تمام متعلقات همراه آن به انبار فروشگاه نمارایان مرجوع کنید و به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

شرایط بازگشت کالا

انصراف از خرید :

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده‌اید در حالی‌که کالای شما در پروسه ثبت سفارش و ارسال قرار گرفته است، لطفا حداکثر تا 48 ساعت کاری قبل از ارسال، “انصراف از خرید” خود را به اطلاع ما برسانید. در غیر این‌صورت باز گرداندن کالا تنها در صورتی ممکن است که برای کارشناسان “نمارایان” محرز گردد که از کالا به هیچ وجه استفاده نشده و پلمپ آن باز نگردیده است. در صورت عدم تایید کارشناسان، کالای عودت داده شده مجدد برای خریدار ارسال خواهد شد. قابل ذکر است که هزینه ارسال کالا به انبار “نمارایان” نیز برعهده مشتری خواهد بود.

مغایرت کالای ارسالی با سفارش شما :

اگر چنانچه کالایی که دریافت کرده‌اید با آنچه که سفارش داده‌اید مغایرت دارد، لازم است تا این مغایرت را ظرف مدت 24 ساعت کاری به ما اطلاع دهید. در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و حتی باز کردن پلمپ به انبار فروشگاه بازگردانده شود در این مورد خاص در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست شما وجود نخواهد داشت.

مسئولین فنی موظف هستند ظرف مدت 72 ساعت کاری از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناسان “نمارایان” کالا برای مشتری تعویض گردد و کالای دیگری مطابق سفارش مشتری ارسال شود. قابل توجه است که در صورت عدم تایید کارشناسان نمارایان مجددا کالا برگشت داده خواهد شد.

ما به تفاوت قیمت کالای سفارش داده شده :

فروشگاه اینترنتی نمارایان همواره در تلاش است تا قیمت کالاهای خود را به روز نگه دارد اما در برخی موارد بر روی بعضی از کالاهایی که از طریق تامین کننده‌ها (سلر) تامین می‌شود و یا به علت نوسانات شدید ارزی با اختلاف قیمت مواجه خواهیم شد؛ بنابراین لازم است تا خریدار ما به تفاوت این اختلاف قیمت را پرداخت نماید و کالای خود را دریافت کنند در غیر این‌صورت بنا به خواست مشتری، نمارایان مبلغ واریز شده را عودت خواهد داد. لازم به ذکر است که مشتریان عزیز برای دریافت موجودی یا قیمت دقیق کالا می‌توانند با شماره‌های 99 الی 88227895-021 و 66452570-021 (داخلی 309،109) تماس حاصل کنند.

آسیب دیدن کالا در اثر حمل و نقل :

چنانچه مانیتوری که برای شما ارسال شده و به دست‌تان رسیده دچار آسیب دیدگی شده است، باید این موضوع را ظرف 48 ساعت کاری بعد از دریافت کالا از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت به اطلاع کارشناسان “نمارایان” برسانید. در صورتی که آسیب ایجاد شده قبل از تحویل گرفتن بسته قابل رویت باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به انبار نمارایان مرجوع شود. لازم به ذکر است که مانیتورهای ارسالی به صورت ایمن و استاندارد بسته‌بندی و حرفه‌ای در انبار “نمارایان” بسته بندی شده و به موسسات حمل و نقل معتبر مورد نظر مصرف کننده تحویل داده می‌شود.

هرگونه آسیب در “حمل و نقل” به عهده‌ی “موسسه حمل و نقل کننده” می‌باشد و “شرکت حمل و نقل کننده” خسارت را به واسطه بیمه‌ای که به کالا تعلق می‌گیرد جبران می‌نماید. کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه‌ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت‌جلسه “موسسه حمل و نقل کننده” و فاکتور و کارت گارانتی به انبار “نمارایان” ارسال شود. مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت کاری از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناسان، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد.

ایراد فنی در کالای خریداری شده :

بعد از تحویل گرفتن کالا سعی کنید در اسرع وقت پلمپ آن را باز نمایید و مانیتور را روشن کنید، اگر مانیتور ارسالی روشن نشد محصول را با تمام متعلقات و لوازم جانبی آن و همراه با فاکتور و کارت گارانتی به انبار “نمارایان” مرجوع نمایید. اما اگر مانیتور ارسالی بعد از باز کردن پلمپ روشن شد و پیکسل سوخته مشاهده کردید و عدد آن کم‌تر از 5 پیکسل باشد مشکل فنی محسوب نخواهد شد و اگر این عدد بیش از 5 پیکسل باشد شرکت گارانتی کننده مسئولیت آن را برعهده گرفته و موظف است مانیتور را تعویض نماید. به این نکته توجه فرمایید که ایرادهای ظاهری، شکستگی و خط و خش‌هایی که در صورت استفاده نادرست کاربر ایجاد شده است شامل گارانتی نخواهد شد.

عدم موجودی :

در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق، مبلغ آن به حساب مشتری مرجوع خواهد شد یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض می‌گردد و تفاوت قیمت آن محاسبه می‌شود.

مدارک مورد نیاز جهت پیگیری موارد ذکر شده :
  1. فاکتور خرید
  2. جعبه دستگاه و متعلقات به همراه گارانتی
  3. توضیحاتی در مورد مشکل به وجود آمده